Apple iPhone 3GS 16 GB / wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 39 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPhone 3GS 16 GB / wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Raymond269 07-12-2011
Geschreven voor: Apple iPhone 3GS 32 GB / wit

Dit is de eerste telefoon die ik langer heb dan 2 jaar, wat een geweldig toestel! en ondanks dat ik binnenkort de 4s aan ga schaffen houd ik deze voorlopig nog wel even in mijn bezit.
1 ding is zeker, ik wil nooit meer een ander merk toestel,ik heb werkelijk waar elk merk toestel al wel gehad maar dit is de absoluute topper.

schre585 19-04-2011
Geschreven voor: Apple iPhone 3GS 16 GB / wit

Wat een (te positieve) ophef over Iphone!
Het is een leuk apparaat, werkt aardig, snelle GPS en uitstekende geluidskwaliteit.
Werk je graag met een agendafunctie, laat dit apparaat dan absoluut links liggen en schaf een Android toestel aan. Iedere update voor deze Iphone maken de agenda's nutteloos en onbruikbaar omdat de agenda na iedere update compleet uitvalt.
Ik gebruik zelf ook een HTC Desire HD met Google synchronisatie: daarvan kan Apple nog een hoop leren!

c.ockeloen 12-12-2010
Geschreven voor: Apple iPhone 3GS 32 GB / wit

Fantastisch zeer gebruikers vriendelijk toestel. Het fijnste toestel dat ik tot nu toe in gebruik heb. Bevat alles wat ik op een telefoon zou willen hebben en er geen ander toestel waarvoor zoveel apps beschikbaar zijn. Accu is wel wat zwak, maar wat wil je met al die opties? Opladen met den docking station gaat daarentegen erg gemakkelijk en opladen via de laptop gaat ook met 1 snoertje. Door de afgeronde achterkant gaat hij makkelijk in mijn broekzak en zit hij nooit in de weg.

JFAMartens 06-12-2010
Geschreven voor: Apple iPhone 3GS 16 GB / wit

Dit is tot nu toe de beste telefoon die ik ooit heb gehad. Het gebruikersgemak en de mogelijkheden zijn geweldig. De camera is met 2 megapixel wat aan de lage kant gezien de concurentie, maar als ik goede foto's wil maken gebruik ik wel mijn spiegelreflex.
Ik heb in de loop der jaren al vele telefoons versleten vooral nokia maar ook samsung, siemens, sagem, sony-ericson, enz, enz. Iedere keer weer was er iets dat goed was, maar meer dingen die gewoon klote waren.
Nu dus eindelijk een telefoon die doet wat hij moet doen.
Misschien dat de nieuwe iPhone 4 hier nog overheen kan maar voor mij geen andere telefoon meer dan een Apple.

albert14 08-11-2010
Geschreven voor: Apple iPhone 3GS 16 GB / wit

mooi toestel werkt prima allen geluid wat minder
bluetooth werkt niet met andere telefoons
zit wel erg aan itunes vast (beetje commerciele bemoezucht)
alleen met Tmobile een hele slechtte combinatie
slechte ontvangst telefoon ook in de randstad
zeer laangzaam of geen internet
ik wil erg graag van tmobile af
en zal hier ook nooit meer zaken mee doen

Iphonegebruiker 14-10-2010
Geschreven voor: Apple iPhone 3GS 16 GB / wit

De Apple Iphone 3Gs is al een tijdje op je markt maar kan vandaag de dag nog prima mee als telefoon. De telefoon maakt gebruik van een tochscreen wat goed werkt en zelden tot irritaties lijdt.

Nadat mijn Xperia X1 (wat een verschrikkelijke telefoon) na anderhalf jaar toch echt op was heb ik een Iphone aangeschaft. Er ging werkelijk een wereld voor me open. Smsen gaat razendsnel en je hebt geen last van een hardware keyboard en de daarmee gepaarde problemen die zich na verloop van tijd aandienen.

Geluidskwaliteit:
Een telefoon heeft voor een echte audiofiel natuurlijk weinig te bieden maar voldoet goed genoeg. Via de earplugs kun je gewoon prima naar muziek luisteren. Het bellen gaat ook goed weinig geknars al is dit ook afhankelijk van je bereik. Een film of gemiste aflevering kijken gaat prima maar het snelle verbruik van de batterij staat dit toch enigszins in de weg omdat hiermee het primaire doel van bereikbaar zijn teniet wordt gedaan.

Mogelijkheden:
Zijn eindeloos maar wel verbonden aan de restricties van Apple. Als je hem Jailbreakt kan je werkelijk alles met deze telefoon. Er bestaan zeer veel apps die niet alleen leuk zijn maar ook erg handig:
Shazem: Laat een muziek stuk horen en Shazem vertelt je hoe het nummer heet, de artiest en bijvoorbeeld tourdata
IMDB: Sta je in de videotheek en wil je geen bagger film huren check de IMDB ratings
Navigatie: Tomtom navigatie met flitspalen nieuwste mappen. Erg handig
Whatapp: Gratis smsen met Iphone en blackberry en andriod gebruikers.
Uizendinggemist: kijk afleveringen terug in goede kwaliteit op je Iphone

Er bestaan nog veel meer nuttige en onzinnige apps. Veel bruikbare apps kosten 0,79 eurocent. Heb je geen creditcard maak dan gebruik van Itunes giftcards.

Ondanks dat er veel mogelijk is legt Apple erg de nadruk op wat je wel en niet mag met een telefoon een Jailbreak lost dit enigszins op. Het blijft toch wel raar dat je met een telefoon van 600 euro niet even snel een mp3 als ringtone kan instellen.

Gebruiksgemak:
Optimaal, de telefoon reageert adequaat en is prima geschikt om mee te: internetten, bellen en smsen. De telefoon ligt goed in de hand en is voor een onervaren gebruiker prima te besturen. Alles ziet en voelt logisch bij het gebruik van de Iphone dit zorgt er voor dat er niet snel irritaties optreden zoals bij Windows mobile.

Vormgeving:
Subjectief

Degelijkheid:
De Iphone zit goed in elkaar, laat je hem vallen heb je kans op een flinke ster maar moet zeggen dat het scherm er sterk en solide aanvoelt. Sleutels krassen is moeilijk zelfs als je druk uitoefent. Een screenprotector is eigenlijk niet nodig. Zorg dat je een rubber of siliconen bescherm hoes koopt en dat je broekzak vrij houdt van scherpe metalen objecten.

Conclusie:

Al met al een prima telefoon voor mensen die meer willen als alleen bellen en smsen. Veel leuke gratis apps beschikbaar die het leven vereenvoudigen. Natuurlijk bestaat het grootste gedeelte uit amusement maar Apple heeft gewoon een prima telefoon ontwikkeld en bied ook ruimschoots support dmv firmware updates. De Iphone kost erg veel en ziet er kwetsbaar uit voorzichtigheid is geboden (diefstal/vallen)

Pro's:

Con's

-Duur in aanschaf
-Apple controle drift
-Geen uitwisselbare batterij
-Geen optie tot uitbreiden geheugen
-Batterij die bij intensief gebruik snel opgaat

pinokkia 02-09-2010
Geschreven voor: Apple iPhone 3GS 32 GB / wit

Na jarenlang alleen nokia`s te hebben gehad. Ben ik eind januari dit jaar voor het eerst overgestapt naar een Iphone 3GS 32GB zwart.

Mijn eerste indruk:
Voor zo`n dure gsm is het wel erg plastic-achtig. Oke daar kan ik enigzins mee leven.

Muziek/Video
het scrollen door je muziekcollecties gaat net zo soepel. Het is makkelijk te lezen, omdat scherm duidelijk is.

Applicaties
Makkelijk te installeren via itunes. Alleen jammer dat voor de meeste leuke applicatie moet betalen.

GPS
Helaas niet kunnen gebruiken, omdat je voor navigatie flink moet betalen.

camera
Maakt redelijke foto`s. Maar lang nog niet zo mooi als mijn nokia N86

Accu
Bij mij gaat de batterij zeker 6 dagen mee. Maar ik bel/sms en internet niet zo vaak ermee, want daar heb ik mijn nokia N86 voor.

Al met al vind ik persoonlijk een goede, mooie en degelijke touch gsm. Eigenlijk de beste touch gsm die ik ooit heb gehad. (heb als touch gsm nml nokia 5800 xpressmusic en N97)

pinokkia 02-09-2010

Mijn eerste indruk:

Muziek/Video

Applicaties

GPS
Helaas niet kunnen gebruiken, omdat je voor navigatie flink moet betalen.

camera
Maakt redelijke foto`s. Maar lang nog niet zo mooi als mijn nokia N86

Accu

Gastonw 22-08-2010
Geschreven voor: Apple iPhone 3GS 16 GB / wit

De iPhone is de meest geweldige telefoon die ik ooit heb gehad. Ligt lekker in je hand, en is echt heel snel.

De AppStore om applicaties te downloaden is echt heel erg fijn in gebruik, en dat zijn eigenlijk alle apps op de telefoon.

Geluid: Niet slecht, maar ook zeker niet heel erg goed. Geluid uit de oordopjes wel, maar van een interne speaker van een telefoon kun je zowieso niet veel verwachten.

Mogelijkheden: 1001. Je kunt in principe alles met deze telefoon. Navigeren. Muziek luisteren. Internetten. Emailen. Twitteren. Hyven. Agenda bijhouden. Weer kijken. Aandelen bijhouden. YouTube bekijken. Erg mooie foto's maken voor een 3.2MP camera. Pingen. Te veel om op te noemen.

Het gebruiksgemak is geweldig. Alle iconen zijn even groot en bijna elk programma werkt hetzelfde en is duidelijk. Het is snel, overzichtelijk en heel makkelijk aan te leren.

De vormgeving is ook erg mooi, alleen jammer van het plastic, ik had toch wat meer chics verwacht.

deliosum 12-08-2010
Geschreven voor: Apple iPhone 3GS 16 GB / wit

ik zit met een probleem.
Vorige week heb ik mijn IPhone
3GS 16 gb geupdate naar OS 4.01 en sindsdien heb ik geen
GPS signaal meer bij Navigon, navigeren wordt dus onmogelijk!!! Vóór de update werkte Navigon razendsnel.
Weet iemand een oplossing hiervoor.

tommetje138 07-08-2010
Geschreven voor: Apple iPhone 3GS 16 GB / wit

echt GEWELDIG deze iphone, ben er helemaal gek van.. heb hem nu sinds maart en krijg er geen genoeg van heeft wat mij betreft alleen maar pluspunten, alleen de accu gaat best snel leeg als je vaak aan t internet, spelletjes speelt, of iets anders maar dat is natuurlijk normaal en je laad in de nacht op. Hoor van mensen dat 3g langzaam gaat maar ik vind van niet, alleen binnenshuis gaat het langzaam maar daar heb je wifi voor, buiten gaat me internet nog even snel als met wifi dus dat is zeker niet verkeerd. Echt een aanrader!

gelpke 09-06-2010
Geschreven voor: Apple iPhone 3GS 16 GB / wit

Onlangs kocht ik een iphone met vodafone abonnement als aanbieding bij de phoneshop. Met de iphone is helemaal niets mis, evenals de bezorging. Waar ik wel ontevreden over ben is de service van de phoneshop. Toen ik halverwege de ochtend, na prima uitleg van vodafone voor de definitieve bestelling werd doorverbonden met de phoneshop werd mij door de telefoniste gezegd dat de aanbieding net sinds een half uur duurder was geworden!!! (halverwege de ochtend?). Dat ik hiermee niet akkoord ging zal duidelijk zijn, de phoneshop had daar echter geen boodschap aan. Vodafone heeft de 10 euro vergoed en de zaak verder met de phoneshop opgepakt. Een week daarna bleek mijn abonnement niet veranderd te zijn. Vodafone legde de oorzaak bij de phoneshop, die vervolgens de oorzaak weer terug legde bij vodafone. Gelukkig zorgde vodafone dat het in orde kwam en zou het buiten mij om met de phoneshop regelen. Goede service van vodafone, matige van de phoneshop.

Prog4Ever 15-04-2010
Geschreven voor: Apple iPhone 3GS 32 GB / wit

Dacht dat dit een overhypyt product was, maar na een week kon ik al niet meer zonder. Pluspunten: zeer gebruiksvriendelijk, handleiding nooit nodig. Erg doordacht concept, alles werkt, op een logische manier (kijk maar eens naar de manier waarop je door voicemails kunt scrollen; ei van Columbus!). Mede door de vele handige appjes heb je alles bij je: agenda, to-do lijst, weerbericht, teletekst, uitzending gemist, nos journaal, beurskoersen, navigator, MP3 speler, radio etc. Maar ook je documenten (Word, Excel, PDF); allemaal prima te synchroniseren. Mail en web werken prima en snel, vooral met Wifi. Veel apps voor fotografie, muziek/ muzikanten, games. De lijst is eindeloos. Je hoort nog wel eens van crashes, maar heb ik nog nooit meegemaakt. En ik gebruik wel 100 apps, al meer dan een maand. Zal wel meer voorkomen bij ge-jaibreakte/ unlocked toestellen, denk ik.
Minpunten: Je kunt geen mp3's als ringtone instellen. De camera is matig: ligt niet aan MP's, maar aan lens/sensor. Het scherm is prima, maar de resolutie is geen state-of-the-art en zal in volgende versies ongetwijfeld omhoog gaan. Verder zowel voor zakelijke als prive doeleinden een perect toestel.

Marino84 19-03-2010

Wat een top telefoon.
Ik heb deze nu een half jaar en ben er nog steeds erg blij mee.
Gebruiksvriendelijkheid is erg goed, hij werkt echt op intuitie.
Verder heb ik hem de afgelopen 3 weken al 2 x laten vallen en hij leeft nog steeds!
Ook het programma Ping om gratis te smsen is hartstikke handig. Enige minpuntjes zijn de batterij die vrij snel leeg gaat en de de barstjes bij het 'stil'knopje. Verder fantastisch apparaat!

guppy 18-03-2010
Geschreven voor: Apple iPhone 3GS 32 GB / wit

Na een Ipod Thouch voor mijn te hebben gekocht was ik helemaal om, als antie apple man kon ik alleen maar toe geven dat het een geweldig apparaat is. Dus nu voor mezelf maar een Iphone aangeschaft, na een kleine worsteling tussen mijn windows 7 PC en Itunes de boel aan de praat gekregen, geupdate en alles werkt naar believen. Ook de bluetooth verbinding tussen de Iphone en mijn Mazda 6 met ingebouwde BT carkit werkt prima. Slechts 1 dag in bezit maar helemaal blij. Kan over de degelijkheid niets zeggen maar hoop dat hij lang mee gaat.

ChloeOBrian 17-03-2010
Geschreven voor: Apple iPhone 3GS 16 GB / wit

Fantastisch toestel. Ik ben er helemaal gek van. Van KPN en een hele hoop matige telefoons overgestapt naar T-Mobile. 2,5 maand voordat ik kon gaan bellen had ik 'm al, veel kunnen proberen, alleen nog niet bellen en internetten!

Omdat er zo weinig zijn eerst maar de nadelen.

1. beperkte camera zonder flits

2. ik mis het kunnen instellen van kleuren op je scherm (bijv. achtergrond)

3. het kost wat werk (aanzienlijk meer werk dan met Nokia) om beltonen zelf te maken. Als je weet hoe is het wel heel makkelijk. Met deze uitleg is het mij gelukt en mijn favorietje liedjes heb ik omgetoverd tot beltoon: http://www.iphone-gadgets.nl/archief/tip_zelf_ringtones_maken_in.html

4. ALS DE TELEFOON UITSTAAT DOET JE WEKKER HET NIET! Dat is wennen na een Nokia. Beste oplossing is volgens mij op vliegtuigmodus zetten. Dan kan je niet wakker worden van allerhande tonen voor hyves, ebuddy, MSN, e-mail en telefoon, maar je wekker gaat wel gewoon af.

5. Heel jammer: erg weinig keus in geluiden voor je wekker, SMS, mail, etc. Soms zul je het ermee moeten doen met 1 toon die er nu eenmaal instaat. Dat is echt jammer.

6. Kleinigheidje: het zou wel handig zijn als je een contact zou kunnen dupliceren (alle gegevens), zodat je daarna de tweede persoon kan gaan bewerken. Ik bedoel: schoonzus en zwager hebben veel gemeen, maar wel allebei een eigen e-mailadres en telefoonnummer. Dan is het jammer dat je dat allemaal opnieuw moet intypen.

7. Verjaardagen werken niet goed (van forums ook begrepen), het beste werkt het als een jaarlijkse herinnering in je agenda te zetten. De verjaardag bij je contactpersoon geeft namelijk geen herinnering.

Veel goede tips hier: http://www.iphoneclub.nl

Omdat ik wat "verder" wil ben ik nu pas, na dik 2 maanden gebruik, de handleiding aan het lezen die je bij Safari in je bladwijzers vindt. Daar staan goeie tips in.

Wij hebben geen Apple thuis, gewoon Windhoos (XP), maar het synchroniseren met Itunes werkt perfect. Daar download ik ook vaak de podcasts zodat het mijn iphone niet zoveel werk kost.

Wij hebben thuis geen wifi, met 3G is het niet supersnel, maar voor ons genoeg voor wat we met de iphone willen doen.
Als dit niet voldoende blijkt in de toekomst dan is een router voor draadloos netwerken thuis voor een 50-100 Euro aangeschaft. Het schijnt dat wij achterlopen zonder draadloos, haha.

Tja, en voordelen? Die zijn er tientallen. ZEER gebruiksvriendelijk, ik heb de handleiding nog niet nodig gehad. Veel mensen hebben er een en geven je goede tips. Aankopen in de istore doe ik via de pc en dan synchroniseren, werkt allemaal fantastisch en er is erg veel leuks gratis te krijgen. De vormgeving is schitterend, hij is niet zwaar. Info en gebruik is hartstikke makkelijk. Ik wacht nog op antwoord van T-Mobile (forum) over een tooltje voor je belstatus, als die van T-Mobile niet naar behoren werkt, dan neem ik een betaalde voor nog geen 2 Euro via de Istore.

Ik ben er razend blij mee, het heeft zoveel mogelijkheden! Kopieren en plakken, oh, wat heb ik dat gemist zeg, bij de normale Nokia's. Mail lezen, SMSen (heel handig dat je altijd alle SMSjes van de ander terugziet in hetzelfde scherm), het werkt allemaal even super en eenvoudig.

Wij maken dus niet gebruik van wifi, maar van 3G en dat is snel genoeg voor ons, de batterij gaat er rap van leeg maar dat geeft niets.

Het meest super vind ik misschien nog wel dat de oplader universeel is en dat je ook eens aan een vriend of collega kunt vragen of je de oplader kunt lenen. Nog mooier dat hij zowel voor het stopcontact als de computer te gebruiken is. Niets dan lof over de IPhone. Zoals vele bekenden al zeiden zeg ik nu ook: na de Iphone nooit meer een andere!

Basilios 14-03-2010

Wat een rot toestel!
Captive touchscreen werkt niet als je koude vingers hebt van buiten.
Geen optie om extra SD kaartje erin te stoppen.
Zoiets simpels als een radio zit er niet eens op.
3Mp camera? Why? Zelfs en simpele nokia heft nog een betere resolutie!
Bluetooth werkt alleen met headset, verder heb je er dus niks aan!
Geen ondersteuning van xHTML, rss feeds o.i.d.
GPS met google maps werkt slecht.
En de baterijen zijn binnen mum van tijd leeg!

GeorgeD 08-03-2010
Geschreven voor: Apple iPhone 3GS 16 GB / wit

Er is hier al veel over gezegd,
weinig aan te vullen, ik ben in ieder geval veel meer tevreden dan in het begin.
De dekking van T-M lijkt verbeterd. Met 3G is het snel genoeg.

Nadeel over bluetooth van het uitwisselen met (andere dan iPhone gsm's) mis ik niet, bluetooth werkt met carkits super en ook met de navigatie.

Geluid vond ik eerst matig, is bij de meeste toepassingen toch goed, bij het luisteren van muziek is de headset eigenlijk een must.

Het gebruiksgemak en de vele mogelijkheden zijn geweldig, ik blijf me verbazen over het fantastische en snelle touchscreen.

Heb vaak over gsm's gelezen die vastlopen, heb ik met de iPhone nog nooit meegemaakt!
Wel bij zware applicaties zoals navigatie kan een herstart nodig zijn.

jochemdb 07-03-2010
Geschreven voor: Apple iPhone 3GS 16 GB / wit

Ik was lang sceptisch, maar kan nu niet meer zonder. Alles wat kan werkt goed en simpel, alles wat niet kan (multitasking bijv) kan niet.

Enige minpunten zijn matige batter (1 dag als je een beetje van het apparaat gebruik maakt) en matige bluetooth verbinding (verbinding met nieuwe Audi A4 valt regelmatig weg).

p.verm.2006 05-03-2010
Geschreven voor: Apple iPhone 3GS 32 GB / wit

Ondanks het feit dat mijn abonnement met een Samsung F480 nog niet is afgelopen toch de Iphone 3GS aangeschaft. Het touchscreen werkt meer dan geweldig. Vooral het scrollen is fantastisch! De bediening is buitengewoon gemakkelijk (ben een Mac laptop gewend) en veel van de extra "apps" die je via de Applestore vaak gratis kunt bemachtigen zijn fraai en nuttig

Robmeg 20-02-2010
Geschreven voor: Apple iPhone 3GS 32 GB / wit

Wat een een ongelooflijk goed apparaat. Eindelijk kun je de gebruiksaanwijzing in de doos laten zitten. Bediening is heel logisch en mogelijkheden zijn legio. Een echte aanrader. Zeker na een HTC touch pro. Letterlijk van de hel in de hemel. HTC is traag, doet altijd wat anders als je wilt en is werkelijk met geen mogeljkheid fatsoenlijk te bedienen. Een absolute ramp!. De iphone werkt zo simpel en logisch, alles gaat vanzelf. Een absolute aarader!.

jdevries 28-01-2010
Geschreven voor: Apple iPhone 3GS 16 GB / wit

Op de kop weten te tikken bij www.degsmdealer.nl. Pracht apparaat, gebruiksvriendelijkheid op zijn verst uitgewerkt! jammer dat er niet op gemultitaskt kan worden..

willemse81 04-01-2010
Geschreven voor: Apple iPhone 3GS 32 GB / wit

Wat een geweldig toestel! Afgelopen week, op oudjaarsdag om precies te zijn, binnen gekregen en sindsdien keer op keer verbaasd over de mogelijkheden en de snelheid van dit apparaat. Er staat reeds 7GB aan muziek op, diverse spellen en applicaties, gisteren TomTom erop gezet (nog niet kunnen testen). Het besturingssysteem van de telefoon is razendsnel en schitterend om te zien. Mijn favoriete app van dit moment is "Air Mouse", waarmee je de iPhone kunt gebruiken als muis en toetsenbord voor je PC! TV aangesloten op de pc, zodat ik nu vanuit bed Media Center kan starten om film of serie te kijken. Hiervoor deed ik dit altijd met een draadloos toetsenbord met ingebouwde touchpad, wat toch vrij groot was voor op het nachtkastje... Tevens kan ik middels Bluetooth verbinding maken met mijn autoradio, waardoor ik vanaf de iPhone met perfecte kwaliteit muziek kan luisteren en gelijk de carkit kan benutten die in de radio (Pioneer) is ingebouwd.

Het toestel voelt erg stevig aan en het touchscreen werkt bij de lichtste aanraking. Je voelt ook dat het scherm niet 'ingedrukt' wordt bij gebruik, zoals ik bij andere touchscreens wel eens heb gemerkt. Het standaard koptelefoontje wat meegeleverd wordt heb ik wel gelijk vervangen door een betere siliconen versie, wat een aanmerkelijk vooruitgang in geluidskwaliteit oplevert. Verdere accessoires die ik heb gekocht zijn een lederen hoesje, een screenprotector en een laaddock met afstandbediening voor de iPod.

Al met al geen moment spijt van de €799,- die ik betaald heb voor deze telefoon. Mijn vorige toestel was een Nokia N95, die ik bleef gebruiken ondanks aanschaf N96, omdat de laatste onvoorstelbaar slecht was/is. De N96 ligt dan ook nog steeds stof te vangen in een la, de N95 is nu gedegradeerd tot reserve telefoon.

De score voor degelijkheid is gebaseerd op mijn indruk tot nu toe, aangezien ik hier natuurlijk nog geen waardering voor kan geven o.b.v. langere termijn.

williamm 01-01-2010
Geschreven voor: Apple iPhone 3GS 16 GB / wit

ik heb sinds september de iphone 3gs 16gb en altijd nokia gehad maar wil nooit meer geen ander toestel.
de bediening en instellingen zijn zo simpel en zoveel mogelijkheden daar is echt over nagedacht en werkt echt probleemloos er mee bellen is een bijzaak geworden.
ik denk dat alleen de iphone nog toekomst heeft onder de mobiele telefoons kijk alleen maar naar de programma's die beschikbaar zijn voor de iphone en dat wordt alleen maar meer.
je zou bijna denken dat ik bij apple werk maar helaas ik kan echt niet meer zonder de iphone.

Appel1973 29-12-2009
Geschreven voor: Apple iPhone 3GS 16 GB / wit

Nog maar eens proberen.Had dat al gedaan, maar is nog niet geplaatst.

Ja eigenlijk is alles al wel zo'n beetje gezegd over de Iphone en nu ik zelf de 3Gs heb kan ik daar nu over mee praten.Wat een super lekker stabiel machientje,echt grote klasse!Heb hiervoor een HTC Diamond gehad,maar voor mij never nooit meer zo'n toestel.Niks dan problemen gehad met dat ding en je bleef maar resetten.Maar goed,die tijd is geweest en ik heb het licht gezien.Voor mij nu altijd een Iphone en ik zit al sterk te denken om ook maar eens te gaan kijken voor een Imac.Deze 3Gs reageerd echt zo soepel,hoe vlug je ook gaat switchen of bladeren.

Kan alleen maar voordelen opnoemen en hem echt aanraden,maar dat is allemaal al gezegd,dus ik ga gewoon mijn punten geven.

Een happy Iphone member